Laagte Kadijk 146

1018 ZD Amsterdam

020-6208074

Bij spoed toets 1

Onze zorgverleners

De huisartsen

Belt u bij voorkeur  in de ochtend voor een afspraak of visite. Als u meerdere klachten heeft of u wilt langer met de dokter spreken, geef dit dan aan bij de assistente. Zij zal er ook naar vragen.  Zo kan zij de dag goed organiseren.

Het spreekuur is elke ochtend van 8.00u tot 11.00 en in de middag van 14:00 tot 17.00. Op vrijdagmiddag is er geen spreekuur.

Bent u verhinderd voor een afspraak, geef ons dit even door!

In de middag kunt u kort telefonisch overleggen met de huisarts. Wij bellen u! U kunt voor 10.00u een telefonische afspraak aanvragen. Ook kan de assistente voor u overleggen met de huisarts.

In de middag leggen wij huisbezoeken af. Ook hier zal de assistente vragen naar uw klachten, om de urgentie te bepalen. Visites dienen voor 10.00u aangevraagd te worden.

Via de WebApp kunt u ook veilig mailen. Hiervoor dient u zich eerst te registeren bij de assistente o.b.v. uw e-mailadres en mobiele nummer.

De duur van een consult is tien minuten.
Heeft u meer tijd nodig of wilt u meerdere klachten bespreken dan kunt u dit aangeven bij het maken van de afspraak. We plannen dan meer tijd voor u in. De assistente vraagt daarom altijd voor de reden van komst, we noemen dit triage. Zij kan dan inschatten hoeveel tijd er nodig is, spoed gaat altijd voor!

De praktijkondersteuners

Onze praktijkondersteuners ondersteunen de huisartsen met het leveren van goede zorg. Het is gebleken dat door controle van de praktijkondersteuner beter aan alle aspecten van de behandeling wordt voldaan. We vinden deze ondersteuning dus een belangrijke aanvulling op onze huisartsenzorg.

Iedereen met diabetes, hoge bloeddruk, astma/copd en mensen met psychische klachten kunnen een afspraak maken bij de praktijkondersteuner. U kunt dit eventueel met de huisarts overleggen.

Iedereen is wel eens somber, gespannen of zit een tijdje wat minder lekker in z’n vel. Vaak komt u daar zelf of met hulp van anderen in uw omgeving wel weer uit. Maar als uw psychische klachten niet verdwijnen of groter worden, is het belangrijk om hulp te zoeken en uw problemen aan te pakken.

De eerste stap is het bespreken van uw klachten met uw huisarts. De huisarts kan in overleg met u voorstellen een gesprek aan te gaan met de praktijkondersteuner Geestelijke Gezondheid Zorg (POH-GGZ). De praktijkondersteuner GGZ ondersteunt de huisarts in de behandeling van patiënten met psychische problemen. Ook hij houdt zelfstandig spreekuur en overlegt regelmatig met de huisarts.

Onze POH-GGZ is mevrouw Eva van den Hurk. U kunt via de doktersassistent of huisarts een afspraak maken.

Let op:
Wanneer u niet op komt dagen op een door u gemaakte afspraak, dan zullen wij u een “No show” rekening sturen. Dit bedrag dient binnen 14 dagen betaald te zijn.

De kosten voor een consult bij de POH-GGZ vallen onder de reguliere huisartsenzorg. Dat houdt in dat hiervoor het eigen risico niet wordt aangesproken en er ook geen eigen bijdrage geldt.

deurbel nummer van urk huisarts

De assistentes

Bij onze assistentes kunt u terecht voor al uw vragen en het maken van afspraken. Ook kunnen zij voor u overleggen met de huisarts en geven zij u deskundig medisch advies.

Daarnaast hebben zij een eigen spreekuur voor:

  • Controle van uw bloeddruk
  • Injecties plaatsen
  • Verzorgen van wonden
  • Verwijderen van hechtingen
  • Oren uitspuiten
  • Uitstrijkjes maken
  • Urines controleren
  • Wratten behandelen
  • ECG maken
  • Doppler onderzoek van de vaten


Iedereen met diabetes, hoge bloeddruk, astma/copd en mensen met psychische klachten kunnen een afspraak maken bij de praktijkondersteuner. U kunt dit eventueel met de huisarts overleggen.

Translate »

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn momenteel open voor nieuwe patiënten, mits er ruimte in de praktijk is ontstaan. Dit is afhankelijk van het patiënte aantal op dat moment.
Wij nemen alleen patiënten aan die op een fietsafstand van 15 minuten bij ons vandaan wonen.

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Bel voor een afspraak

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)

– Actueel medicatieoverzicht

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Op dit moment is het niet mogelijk om online een afspraak te maken.

Wilt u een afspraak ?

Bel : 020-6208074

Bij spoed toets 1

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

Verwijderen
Call Now Button Ga naar de inhoud