Ik werk inmiddels bijna 26 jaar in de geestelijke gezondheidszorg en sinds 2011 ook als Poh-ggz. In deze rol probeer ik mensen te ondersteunen vanuit hun hulpvraag en in het hervinden van hun eigen kracht. In mijn vrije tijd ga ik graag op reis, speel ik piano en beoefen ik yoga.