Oorspronkelijk kom ik uit Zwitserland en heb in eerste instantie jaren in de handel gewerkt. Ik heb mijn hart gevolgd, mij om laten scholen en nu werk ik met veel plezier in de zorg! Ik werk hier nu als doktersassistente en ga binnenkort starten als POH-somatiek. Ik ga dan patiënten begeleiden met o.a. diabetes, hart- en vaat ziekten en astma onder begeleiding van de huisartsen.
Voorheen was ik ook yogadocente, dat doe ik nu mijn vrije tijd. Ik sport daarnaast graag buiten.